Animacijske obmane oskudnim tijelima

 

ANIMACIJSKE  OBMANE  OSKUDNIM  TIJELIMA

PRVI  DIO

U  kojim  je  okolnostima  i  kontekstu  nastao  famozni  američki  animacijski  realizam? Na  koji  je  način  bio  ostvaren? Kako  je  iluzija  stvarnosti  računala  na  kolektivnu  svijest? Kako  animacijski  realizam  biva  ostvaren  iluzijom? Kako  je  anatomija  animiranog  čovjeka  postala  sustavom  cenzuriranja  oskudnosti  fizičkog  tijela? Zašto  animacijska  pravila  uspješno  funkcioniraju  samo  u  animacijskom  tijelu? Možemo  li  dovesti  svoje  fizičko  tijelo  limitirano  oskudicom  pokretljivosti  u  stanje  vođeno  pravilnikom  animacijske  anatomije  super  čovjeka?

 

Sva  ova  pitanja  razmotriti  ćemo  kroz  zajednički  razgovor  i  razmjenu  dojmova  i mišljenja  te  kroz  promatranje  animacijskih  primjera  komercijalnog  filma  te  promatranje  model  lista  položaja  i  animacija  pokreta, usporenih  i  u  stvarnom  vremenu. Pokušat  ćemo  takav specifičan  pokret  dekonstruirati  te  uočiti  njegove  sastavne  dijelove.

DRUGI  DIO

Osmislit  ćemo  kratku  dijalošku  situaciju  koju  ćemo  oblikovati  u  skladu  sa  osnovnim  pravilima  filmske  mise-en-scène. Dijaloški  sadržaj  bit  će  nam  gotovo  potpuno  nebitan,  a  scenu  i  plan  kadriranja  ćemo  postaviti  tako  da  nam  omogući  što  više  prostora  za  naknadnu  primjenu  animacijskih  pravila  na  vlastitim  tijelima.

TREĆI  DIO

Cijelu  pripremljenu  scenu  ćemo  dio  po  dio  pretočiti  u  verziju  zasnovanu  na  strogoj  primjeni  zapadnjačkog  animacijskog  protokola, pokušavajući  bizarnost  takve  karikaturizacije  dovesti  do  maksimuma. Najveći  naglasak  ćemo  staviti  na  vrlo  izraženu  facijalnu  ekspresiju, scensko  kretanje  tijela  te  vrlo  precizne  i  kontrastne  odnose  usporavanja  i  ubrzavanja  kretanja  i  govora. Takve  uspostavljene  strukture  ćemo  zatim  značajno  usporiti,  zadržavajući  interne  odnose  timinga, te  izvesti  sve  radnje  u  live  slow  motionu. U  tom  ćemo  ih  obliku  i  snimiti. Taj  materijal  će  naknadno  nakon  provedbe  radionice  biti  obrađen. Slow  motion  stanje  snimaka  iskoristit  će  se  kako  bi  se  selektivnim  ubrzavanjem  materijala  dodatno potenciralo  timing  pokreta  koji  će  u  takvom  slow  motionu  već  postojati, a  tijela  i  lica  osoba  će  povremeno  biti  dodatno  naglašena  u  svojim  ključnim  pokretima  kako  bi  se  doskočilo  prirodnoj  oskudnosti  pokreta  fizičkih  tijela  i  istaknulo  neprirodnost  animacijskih  pravila  kojima  će  takve  izmjene  biti  vođene.

 

Konačan  rezultat  radionice  bit  će  prezentiran  u  obliku  video  rada.

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: